Nu vorbim doar despre servicii
Știm că ești în căutarea unui partener care să te facă să înțelegi de ce anume ai nevoie, cum putem realiza și cu ce preț.
Ce vom face
01
Înainte de toate, hai să descoperim unde te poziționezi și ce este mai bine și mai prioritar pentru afacerea ta. Află cine sunt concurenții și cine îți sunt clienții reali, cum poți să-i atragi și cum trebuie să vorbești despre compania ta, astfel încât să creezi fani ai brandului tău.
02
Odată ce știi deja ce vrei și cum poți să obții, asigură-te că ești memorabil, că logo-ul tău va ieși în evidență atât pe ecrane cât și pe elemente promoționale, pe orice material în care va fi afișat.
03
Din acest moment putem ieși în întâmpinarea celor care vor deveni fanii produselor sau a serviciilor tale, prin conținut creat să capteze și să rămână memorat, printr-o strategie de lungă durată, prin consistență, perseverență și comunicare în limba lor.
04
Dacă nu-l ai, îl facem. Website-ul este locul unde scepticii devin clienți, unde simplii vizitatori se transformă în fani loiali, unde se întâmplă cel mai des – vânzarea
05
E timpul pentru mai mult. Mai mult trafic, mai mulți clienți, mai multe păreri, mai multe recenzii, mai mulți bani, mai mult succes și mai puțin efort până la atingerea scopului inițial.
06
Aici totul devine interesant, începem să demonstrăm audienței de ce suntem în stare, să-i educăm, să le arătăm beneficiile, avantajele și detalii care fac diferența dintre cei ce văd și pleacă și cei ce cumpără .
Ce facem în continuare
Odată ce ai pus bazele marketing-ului – vorbim despre scalabilitate, eficientizare, utilizarea corectă resurselor și despre cum facem mai mult cu mai puțin.
07
Clienții noștri trebuie să aibă grijă de clienții lor, iar un client existent, știi și tu, e mult mai ieftin decât unul nou. Ca și soluție, lucrăm cu AmoCRM / Komo și Bitrix24 pentru a crea un sistem transparent din procesul de calificare a lead-urilor primite. Creăm un sistem automatizat de comunicare în funcție de etapele ofertelor și avem posibilitatea de a seta un adevărat call center și quality control în drumul spre perfecțiune și claritate.
08
Comunicarea prin SMS și email rămâne esențială, chiar dacă avem un CRM implementat. Aceste metode de comunicare sunt eficiente, având o rată de livrare impresionantă și costuri reduse în raport cu rata lor de conversie.
09
O afacere prezentă peste tot online nu poate să nu fie validată de presă, persoane influente, oameni reali, evenimente cu prezență fizică. Aici ne asigurăm că afacerea este pusă în cea mai bună lumină și că își atinge scopul setat.
10
Sau publicitatea care se face afară, acolo unde potențialii clienți întâlnesc și reîntâlnesc Brandul, ofertele, produsele și undeva în rutina lor iau decizii și își fac loc și pentru tine în viața lor.
Sună interesant?
Să vezi cum e în realitate! Poți da skip la informații dacă ești pus pe treabă și să ne contactezi direct, deși, s-a lucrat un pic la tot contentul de pe acest site. :))